Δωρεάν παράδοση!! από το 89,00 €

Συχνές ερωτήσεις - απαντάμε στις ερωτήσεις σας!

2023-03-24
Συχνές ερωτήσεις - απαντάμε στις ερωτήσεις σας!

Καθημερινά λαμβάνουμε πολλές ερωτήσεις από εσάς. Μας ρωτάτε σχετικά με τα προϊόντα που διατίθενται στο κατάστημά μας, τη λειτουργία της ιστοσελίδας μας, τη λειτουργία των λογαριασμών σας και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών σας. Προσπαθούμε πάντα να σας δίνουμε τις καλύτερες δυνατές απαντήσεις και να σας βοηθάμε όσο περισσότερο μπορούμε. Για να σας διευκολύνουμε ακόμη περισσότερο να βρείτε τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν, αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε τις πιο συχνές ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους σε ένα μέρος.

Κατηγορίες ερωτήσεων:

  1. Ερωτήσεις που σχετίζονται με το προϊόν:

  2. Ερωτήσεις σχετικά με την αγορά, την παράδοση και τη διεκπεραίωση της παραγγελίας:

  3. Ερωτήσεις σχετικά με το κατάστημα και το λογαριασμό:

Ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν:

1. Ποιες είναι οι διαστάσεις του προϊόντος (κολοκύθες mate, bombillas, θερμός και άλλα αξεσουάρ yerba mate);

Προσπαθούμε να περιγράφουμε καλά κάθε προϊόν που διατίθεται στο κατάστημά μας, ώστε οι πελάτες μας να γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν. Πληροφορίες για τις διαστάσεις (χωρητικότητα, ύψος, πλάτος, διάμετρος κ.λπ.) θα βρείτε στο όνομα του προϊόντος, στην περιγραφή ή στις παραμέτρους κάτω από την περιγραφή. Εάν λείπει κάποια πληροφορία, ενημερώστε μας - θα τη συμπληρώσουμε το συντομότερο δυνατό!

2. Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια κεραμική και μια calabash ή palo santo mate κολοκύθα; Πώς τα φροντίζω;

Το κατάστημά μας προσφέρει μια ποικιλία από κολοκύθες mate από διαφορετικά υλικά - κεραμικές, από ξύλο palo santo ή από φυσικό καλαμπάς. Τα κεραμικά σκεύη είναι πιο ανθεκτικά και ανθεκτικά στους εξωτερικούς παράγοντες και στις μηχανικές φθορές. Τα περισσότερα από αυτά μπορούν να τοποθετηθούν στο πλυντήριο πιάτων και να πλυθούν με απορρυπαντικά χωρίς φόβο (αν αυτό δεν ισχύει, η πληροφορία αυτή περιλαμβάνεται στην περιγραφή του προϊόντος). Τα σύνεργα από οργανικά υλικά είναι κάπως πιο απαιτητικά. Πρέπει να προετοιμάζονται κατάλληλα πριν από την πρώτη χρήση και πρέπει να φροντίζονται σωστά κατά τη διάρκεια της χρήσης για να διαρκέσουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τύπους κολοκύθων yerba mate και συμβουλές για τη φροντίδα τους, επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας.

3. Γιατί όλα τα δείγματα στο σετ yerba mate που αγόρασα μοιάζουν ίδια;

Όταν αγοράζετε οποιοδήποτε σετ yerba mate με δείγματα από το κατάστημά μας, σας εγγυόμαστε ότι κάθε δείγμα θα είναι διαφορετικό και καμία γεύση δεν θα επαναλαμβάνεται. Παρόλο που, όταν ανοίγετε το πακέτο, κάθε δείγμα θα φαίνεται ίδιο, στην πραγματικότητα υπάρχει διαφορετική γεύση σε κάθε πακέτο. Η ονομασία της παραλλαγής και η σύνθεση του αποξηραμένου προϊόντος βρίσκονται στο πίσω μέρος της ετικέτας.

4. Θα ήθελα να αντικαταστήσω το προϊόν στο σετ. Είναι αυτό δυνατό;

Δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να αντικαταστήσουμε ένα μεμονωμένο προϊόν σε ένα σετ. Η γκάμα των προϊόντων στο κατάστημά μας είναι τόσο μεγάλη που υπάρχει κάτι για όλους. Διαθέτουμε ελκυστικά σετ - σετ για αρχάριους, σετ για ζευγάρια, σετ δώρου, σετ με δείγματα, πολυσυσκευασίες, με αξεσουάρ, καθώς και με τσάι και καφέ.

5. Μπορώ να κάνω μια παραγγελία χονδρικής και πώς; Ποιες είναι οι τιμές χονδρικής πώλησης των προϊόντων;

Στο MateMundo.co.uk δεν πουλάμε προϊόντα χονδρικής. Εάν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε χονδρικής yerba mate, τσάι, καφέ, αξεσουάρ και προϊόντα υγιεινής διατροφής, επισκεφθείτε την πλατφόρμα χονδρικής venusti.eu. Οι τιμές των προϊόντων είναι διαθέσιμες μετά τη σύνδεση.

6. Ποιο είναι το καλύτερο yerba mate για να ξεκινήσετε;

Σε όλους αρέσει κάτι διαφορετικό - εξαρτάται από το γούστο και την προσωπική προτίμηση. Κάποιοι θα γευτούν αμέσως το πικρό yerba mate Αργεντινής, ενώ άλλοι θα απωθηθούν από την ένταση και την πικρή γεύση από την περαιτέρω δοκιμή. Αν δεν είστε σίγουροι για το τι να επιλέξετε και ανησυχείτε για την έντονη γεύση του Ilex paraguariensis, σας προτείνουμε το βραζιλιάνικο πράσινο yerba mate από το Verde Mate Green για να ξεκινήσετε - χάρη στην ειδική επεξεργασία που περιλαμβάνει ξήρανση με θερμό αέρα και παράλειψη του σταδίου καρυκεύματος, αυτό το yerba mate έχει ήπια γεύση και είναι καλό για να ξεκινήσετε την περιπέτεια του mate σας.


Ερωτήσεις σχετικά με την αγορά, την παράδοση και τη διεκπεραίωση της παραγγελίας:

1. Πώς πληρώνω την παραγγελία μου;

Στο κατάστημά μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορους τρόπους πληρωμής: παραδοσιακό τραπεζικό έμβασμα, ηλεκτρονικό τραπεζικό έμβασμα, πιστωτική κάρτα, PayPal ή Stripe.

2. Πώς και πότε θα φτάσει το πακέτο; Ποιο είναι το κόστος παράδοσης;

Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε όλες τις μορφές παράδοσης που είναι διαθέσιμες στο κατάστημά μας, μαζί με τα έξοδα αποστολής και τους χρόνους παράδοσης. Θα θέλαμε επίσης να σας υπενθυμίσουμε ότι όταν κάνετε αγορές στο κατάστημά μας για τουλάχιστον 45 λίρες Αγγλίας (μόνο στο Ηπειρωτικό Ηνωμένο Βασίλειο), η αποστολή θα είναι δωρεάν - θα πληρώσετε μόνο για τα προϊόντα.

3. Είναι δυνατή η αποστολή σε διεθνές επίπεδο; Ποιο θα είναι το κόστος αποστολής;

Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Στέλνουμε τις παραγγελίες στο εξωτερικό μέσω των εταιρειών DPD και DHL. Μπορείτε να βρείτε μια λίστα με τις χώρες στις οποίες αποστέλλουμε και τα έξοδα αποστολής σε αυτή τη σελίδα.

4. Είναι δυνατόν να παραλάβω την παραγγελία μου αυτοπροσώπως;

Δυστυχώς, αυτό δεν είναι εφικτό. Το κατάστημά μας λειτουργεί μόνο ηλεκτρονικά και η παραγγελία σας θα σας παραδοθεί από τον διανομέα.

5. Γιατί δεν έχει φτάσει ακόμα η παραγγελία μου;

Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους - που λίγο ή πολύ εξαρτώνται από εμάς. Σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις μας, έχουμε από 1 έως 10 εργάσιμες ημέρες για να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας από τη στιγμή που πραγματοποιείτε την αγορά σας. Φυσικά, προσπαθούμε να αποστέλλουμε τις παραγγελίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα, αλλά σε περίπτωση μεγάλου αριθμού παραγγελιών, ο χρόνος αυτός μπορεί να είναι ελαφρώς μεγαλύτερος.

Εάν το πακέτο σας έχει καθυστερήσει ή χαθεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών, επικοινωνήστε μαζί μας και θα επικοινωνήσουμε με τον προμηθευτή για να βρούμε την παραγγελία σας.

Αν θέλετε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο παρακολούθησης που σας στείλαμε στο email σας. Θα βρείτε επίσης τον σύνδεσμο στον λογαριασμό σας, στις πληροφορίες της παραγγελίας σας: Σύνδεση -> Παραγγελίες -> Τρέχουσα.

6. Η παραγγελία μου βρίσκεται σε αναμονή. Γιατί;

Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, π.χ.: μη πληρωμή ή ελλιπής πληρωμή, λανθασμένα ή ελλιπή στοιχεία που δόθηκαν στην παραγγελία, προσωρινή έλλειψη αποθέματος του προϊόντος κ.λπ. Θα επαληθεύσουμε το συντομότερο δυνατό τον λόγο για τον οποίο η παραγγελία σας βρίσκεται σε αναμονή και θα σας ενημερώσουμε σχετικά και θα σας ενημερώσουμε τι πρέπει να κάνετε για να αλλάξει η κατάσταση της παραγγελίας σας.

7. Είναι δυνατή η παρακολούθηση του πακέτου;

Ναι. Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε από εμάς ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με έναν σύνδεσμο για την παρακολούθηση του πακέτου σας. Θα βρείτε επίσης όλες τις πληροφορίες στο λογαριασμό σας: Σύνδεση -> Παραγγελίες -> Τρέχον.

8. Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εφόσον δεν έχετε πληρώσει για μια παραγγελία που έχετε κάνει, έχετε τη δυνατότητα να την αλλάξετε ή να την ακυρώσετε. Μεταβείτε στο λογαριασμό σας: Σύνδεση -> Παραγγελίες -> Τρέχουσα και κάτω από τις πληροφορίες της παραγγελίας, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί "Αλλαγή παραγγελίας" ή στο κόκκινο κουμπί "Ακύρωση παραγγελίας". Μπορείτε επίσης να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την εξόφλησή της, εάν δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Θα σας επιστρέψουμε την πληρωμή σας εντός 3 εργάσιμων ημερών.

9. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας επιστροφής και μιας καταγγελίας;

Η καταγγελία αφορά προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη διαδικασία παραγγελίας και είναι ακατάλληλα για χρήση (π.χ. σχισμένη συσκευασία yerba mate, ραγισμένη κολοκύθα mate, βαθουλωμένο τενεκεδένιο κουτί yerba mate κ.λπ.) Η επιστροφή αφορά προϊόντα που βρίσκονται σε αμετάβλητη κατάσταση και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.

10. Τα προϊόντα που παρήγγειλα υπέστησαν ζημιά κατά την παράδοση. Πώς μπορώ να τα επιστρέψω;

Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι κατεστραμμένο, μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία. Μεταβείτε στο λογαριασμό σας: Είσοδος -> Τμήμα παραπόνων (RMA) -> Προσθήκη παραπόνου, επιλέξτε την παραγγελία και τα προϊόντα για τα οποία θέλετε να παραπονεθείτε, αναφέρετε τον λόγο της καταγγελίας, επισυνάψτε φωτογραφίες που δείχνουν τη ζημιά στο προϊόν και περιμένετε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας (έχουμε 30 ημέρες για να το κάνουμε). Μόλις αποδεχτούμε την καταγγελία σας, θα σας στείλουμε πληροφορίες στο email σας. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να μας επιστρέψετε την παραγγελία. Θα σας στείλουμε τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα εντός 14 ημερών.

11. Έχω παραλάβει την παραγγελία μου, αλλά δεν θέλω τα προϊόντα. Πώς μπορώ να τα επιστρέψω;

Έχετε κάνει μια παραγγελία στο κατάστημά μας, αλλά μετά την παραλαβή του πακέτου διαπιστώσατε ότι τα προϊόντα δεν σας χρειάζονται ή δεν είναι αυτά που περιμένατε; Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να μας επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή επιλεγμένα προϊόντα χωρίς να μας αιτιολογήσετε την επιστροφή τους εντός 14 ημερών από την αγορά. Μεταβείτε στο λογαριασμό σας: Σύνδεση -> Επιστροφές -> Προσθήκη επιστροφής προϊόντος, επιλέξτε την παραγγελία και τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε και ακολουθήστε τα βήματα για να δημιουργήσετε έναν κωδικό επιστροφής. Θα σας στείλουμε τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα εντός 14 ημερών. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με το δικαίωμά σας να ακυρώσετε τη σύμβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.

Θυμηθείτε, μπορείτε να επιστρέψετε μόνο προϊόντα που δεν έχετε χρησιμοποιήσει και, στην περίπτωση των τροφίμων, μόνο εκείνα που δεν έχουν ανοιχτεί!

12. Πόσο θα πληρώσω για να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Επιστρέφετε την παραγγελία με δική σας ευθύνη. Το κόστος παράδοσης εξαρτάται από τη μέθοδο αποστολής που έχετε επιλέξει.

13. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για τη διεκπεραίωση της επιστροφής/διαμαρτυρίας/επιστροφής μου;

Έχουμε 30 ημέρες για να επεξεργαστούμε την καταγγελία σας και 14 ημέρες για να σας επιστρέψουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα από τη στιγμή που θα ενημερωθούμε ότι επιθυμείτε να μας επιστρέψετε την αγορά σας. Διατηρούμε το δικαίωμα να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρημάτων έως ότου παραλάβουμε το προϊόν ή έως ότου προσκομίσουμε την απόδειξη της επιστροφής.


Ερωτήσεις σχετικά με το κατάστημα και το λογαριασμό

1. Έχω έναν κωδικό έκπτωσης, αλλά δεν λειτουργεί. Γιατί;

Έχουμε πολλές εκπτώσεις για τους πελάτες του καταστήματός μας, για παράδειγμα για τις πρώτες αγορές μετά την εγγραφή στο ενημερωτικό μας δελτίο ή για να γιορτάσουμε διάφορες εποχιακές προσφορές. Οι εκπτώσεις καλύπτουν μεμονωμένα προϊόντα, ολόκληρες κατηγορίες προϊόντων ή εξαρτώνται από την αξία του καλαθιού - κάθε προωθητική ενέργεια έχει ελαφρώς διαφορετικούς κανόνες και συνήθως θα βρείτε τις λεπτομέρειες σε ένα email από εμάς ή στο ιστολόγιο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό έκπτωσης σε δύο σημεία: σε αυτή τη σελίδα ή στη λίστα αγορών κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας - εάν ο κωδικός είναι σωστός, θα ενεργοποιηθεί και θα μειώσει την τιμή των προϊόντων. Στην παραπάνω σελίδα (ή μεταβαίνοντας σε αυτήν απευθείας από τη λίστα αγορών) μπορείτε να ελέγξετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον κωδικό - ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληροίτε για να λάβετε την έκπτωση, την περίοδο ισχύος του κωδικού, το εύρος των προϊόντων που καλύπτει και αν συνδυάζεται με άλλες προσφορές. Σημαντικό: μπορείτε να ενεργοποιήσετε μόνο έναν κωδικό κάθε φορά!

Μπορεί να συμβεί η λίστα αγορών σας να περιέχει δείγματα προϊόντων, προϊόντα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε προσφορά ή σετ που πουλάμε σχεδόν στην τιμή κόστους και τότε ο εκπτωτικός κωδικός θα μειώσει την τιμή ελάχιστα ή και καθόλου. Λυπούμαστε αν συμβεί αυτό, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα να μειώσουμε την τιμή ακόμη περισσότερο.

Έχετε περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των εκπτωτικών κωδικών στο κατάστημά μας; Γράψτε μας! Θα προσπαθήσουμε να βρούμε απαντήσεις σε όλους τους προβληματισμούς σας.

2. Τι είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης και πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Κατά τις αγορές σας στο MateMundo.co.uk, κερδίζετε πόντους για κάθε παραγγελία, τους οποίους μπορείτε να ανταλλάξετε με προϊόντα από την ειδική καρτέλα"Πρόγραμμα επιβράβευσης". Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα εδώ, ενώ οι λεπτομερείς όροι και προϋποθέσεις είναι διαθέσιμοι σε αυτή τη σελίδα.

3. Θέλω να αναφέρω ιδέες/παρατηρήσεις/ σφάλματα στον ιστότοπο. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;

Αν έχετε ιδέες ή σχόλια που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας ή αν έχετε βρει λάθη στον ιστότοπό μας τα οποία θα θέλατε να αναφέρετε, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • τηλεφωνικά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 7 π.μ. έως τις 3 μ.μ., στη διεύθυνση: +442080892124,
  • μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: contact@matemundo.co.uk,
  • μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Facebook, Instagram.

Έχετε ερωτήσεις που δεν έχουν απαντηθεί εδώ; Γράψτε μας ή τηλεφωνήστε μας - θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να ξεκαθαρίσετε τυχόν αμφιβολίες! Θα ενημερώνουμε συνεχώς τον κατάλογο των ερωτήσεων και των απαντήσεων παραπάνω.

Συνιστώμενη

Pajarito Elaborada Con Palo Tradicional 0,25kg
Pajarito Elaborada Con Palo Tradicional 0,25kg
4,77 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ/1τεμ
Rosamonte Elaborada Con Palo Tradicional 0,5kg
Rosamonte Elaborada Con Palo Tradicional 0,5kg
6,97 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ/1τεμ
Guarani Energia con Guarana 0,5 κιλά
Guarani Energia con Guarana 0,5 κιλά
8,17 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ/1τεμ
Verde Mate Green Más IQ 0,5 κιλά
Verde Mate Green Más IQ 0,5 κιλά
8,17 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ/1τεμ
pixel