Δωρεάν παράδοση!! από το 89,00 €

Πρόγραμμα επιβράβευσης - όροι και προϋποθέσεις

Γενικές πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα επιβράβευσης MateMundo.gr

Το πρόγραμμα επιβράβευσης επιτρέπει τη λήψη δωρεάν προϊόντων σε αντάλλαγμα για πόντους που κερδίζει ο συμμετέχων κάνοντας αγορές στο κατάστημα MateMundo.gr και προσθέτοντας αξιολογήσεις και κριτικές προϊόντων που προσφέρονται από το κατάστημα.

Συμμετοχή

Συμμετέχοντες στο πρόγραμμα επιβράβευσης είναι όσοι έχουν εγγραφεί στη διεύθυνση www.matemundo.gr

Κανόνες υπολογισμού πόντων

1. Οι πόντοι υπολογίζονται με βάση τη χρηματική αξία (GBP) της παραγγελίας. Κατά την υποβολή μιας παραγγελίας, ο πελάτης κερδίζει αυτόματα έναν αριθμό πόντων που υπολογίζονται σύμφωνα με τον ακόλουθο τύπο:

X = η αξία πόντων της παραγγελίας, όπου 0,03 GBP = 1 βαθμός (π.χ. εάν η αξία παραγγελίας είναι 121,4 GBP, ο αριθμός των πόντων που απονέμονται είναι 121,4 / 0,03 = 4046,67)

2. Ο αριθμός X δεν στρογγυλοποιείται σε ακέραιες τιμές.

3. Πόντοι απονέμονται επίσης για:

  • προσθήκη γνώμης από τον πελάτη σχετικά με ένα προϊόν που αγοράστηκε στο κατάστημα (7 βαθμοί για κάθε γνώμη που γίνεται αποδεκτή από το κατάστημα) και επισύναψη φωτογραφιών στη γνώμη (7 βαθμοί για κάθε αποδεκτή φωτογραφία επισυνάπτεται στη γνώμη),
  • εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο του καταστήματος (10 βαθμοί απονέμονται μία φορά).

4. Οι πόντοι δεν προστίθενται στο κόστος αποστολής της παραγγελίας σας (εάν επιλέξετε να αποσταλεί η παραγγελία σας στη διεύθυνση που δηλώθηκε κατά την εγγραφή).

5. Οι πόντοι αντιπροσωπεύονται ως μετρήσιμοι αριθμοί.

Μετατροπή αξίας παραγγελίας ανά σημείο

Η μετατροπή της αξίας της παραγγελίας σε πόντους χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό των πόντων (που επισημαίνονται ως σε εκκρεμότητα) που λαμβάνει ο πελάτης κατά την υποβολή μιας παραγγελίας. Ο κανόνας υπολογισμού πόντων σύμφωνα με τη μετατροπή της τιμής παραγγελίας ανά σημείο συζητείται στην ενότητα "Κανόνες υπολογισμού πόντων" αυτών των κανονισμών.

Τύποι / κατάσταση σημείων

  • πόντους σε εκκρεμότητα – αυτοί είναι πόντοι που απονέμονται αυτόματα όταν ένας πελάτης υποβάλλει μια παραγγελία. Τα σημεία σε εκκρεμότητα περιμένουν επαλήθευση από την πλευρά μας. Επαλήθευση σημαίνει αλλαγή της κατάστασης των σημείων σε εκκρεμότητα σε μία από τις επόμενες δύο καταστάσεις (πιστώθηκε ή ακυρώθηκε). Οι πόντοι με κατάσταση εκκρεμότητας δεν υπολογίζονται κατά τον υπολογισμό του υπολοίπου πόντων για έναν πελάτη,
  • πιστωτικοί πόντοι – αυτοί είναι βαθμοί που έχουν εγκριθεί από εμάς. Η αλλαγή της κατάστασης των πόντων από εκκρεμότητα σε πίστωση θα πραγματοποιηθεί όταν ολοκληρωθεί η συναλλαγή (αγορά). Οι πόντοι με πιστωμένη κατάσταση υπολογίζονται κατά τον υπολογισμό του υπολοίπου πόντων για έναν πελάτη,
  • ακυρωμένοι πόντοι – πρόκειται για σημεία που δεν έχουν επαληθευτεί με επιτυχία και ακυρώνονται όταν η συναλλαγή δεν έχει ολοκληρωθεί (π.χ. μη πληρωμή, μη παραλαβή των προϊόντων εντός του χρονικού ορίου που καθορίζεται από εμάς). Οι πόντοι που επισημαίνονται ως ακυρωμένοι δεν υπολογίζονται κατά τον υπολογισμό του υπολοίπου πόντων για έναν πελάτη,
  • χρησιμοποιημένοι πόντοι – αυτοί είναι πόντοι που χρησιμοποίησε ο πελάτης για να πληρώσει για παραγγελθέντα προϊόντα. Οι χρησιμοποιημένοι πόντοι περιλαμβάνονται στο υπόλοιπο πόντων του πελάτη αυτόματα τη στιγμή της πληρωμής με πόντους για την παραγγελία. Οι πόντοι με κατάσταση χρησιμοποιημένου υπολογίζονται κατά τον υπολογισμό του υπολοίπου πόντων για έναν πελάτη.

Επαλήθευση σημείων

1. Η επαλήθευση πόντων σημαίνει την αλλαγή της κατάστασης των σημείων σε εκκρεμότητα που έχουν εκχωρηθεί σε μια συγκεκριμένη συναλλαγή σε μία από τις καταστάσεις:

  • πιστωθέντες πόντοι,
  • ακυρωμένα σημεία.

2. Η αλλαγή της κατάστασης των πόντων από εκκρεμείς σε πιστωμένους ή ακυρωμένους είναι μη αναστρέψιμη.

3. Ο χρόνος επαλήθευσης πόντων είναι έως και 40 ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας.

4. Οι εκκρεμείς πόντοι πιστώνονται όταν είναι γνωστό ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί, δηλαδή η πληρωμή έχει ληφθεί και τα παραγγελθέντα προϊόντα έχουν παραδοθεί ή παραληφθεί προσωπικά από τον πελάτη εντός προθεσμίας που καθορίζεται από εμάς έως και 20 ημερών από την ημερομηνία αποστολής.

5. Οι εκκρεμείς πόντοι θα ακυρωθούν όταν δεν έχει πραγματοποιηθεί η συναλλαγή (π.χ. μη πληρωμή, μη παραλαβή των προϊόντων εντός της περιόδου των 20 ημερών που καθορίζεται από εμάς από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας).

Υπόλοιπο πόντων πελάτη

1. Το υπόλοιπο πόντων του πελάτη υπολογίζεται χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο τύπο:

υπόλοιπο πόντων πελάτη = συνολικοί πόντοι που πιστώθηκαν - σύνολο πόντων που χρησιμοποιήθηκαν

2. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο τους πόντους που ορίζονται ως το υπόλοιπο πόντων του πελάτη.

3. Όταν πραγματοποιείται μια αγορά, το υπόλοιπο πόντων μειώνεται κατά τον αριθμό των πόντων που χρησιμοποιούνται.

4. Το υπόλοιπο των πόντων χρησιμοποιείται αυτόματα κατά την υποβολή της επόμενης παραγγελίας σε περίπτωση που κάνετε κλικ στην επιλογή: χρησιμοποιήστε το υπόλοιπο πόντων.

5. Όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα για ανταλλαγή για πόντους επιβράβευσης μπορείτε να βρείτε στην καρτέλα "Προϊόντα προγράμματος αφοσίωσης".

6. Ο αριθμός πόντων από το υπόλοιπο πόντων του πελάτη που έχει επιλεγεί από τον χρήστη κατά τη διαδικασία παραγγελίας θα χρησιμοποιηθεί για την παραγγελία, υπό την προϋπόθεση ότι το υπόλοιπο πόντων είναι μεγαλύτερο από τον αριθμό των πόντων που χρησιμοποιούνται.

7. Το υπόλοιπο των πόντων μπορεί να αλλάξει από τους διαχειριστές του συστήματος σε περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας.

8. Κάθε εγγεγραμμένος και συνδεδεμένος πελάτης λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το τρέχον υπόλοιπο πόντων και τις ευκαιρίες έκπτωσης.

9. Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο για προϊόντα που είναι διαθέσιμα με πόντους.

pixel