Δωρεάν παράδοση!! από το 89,00 €
Αποθηκεύστε στη λίστα αγορών
Δημιουργήστε μια νέα λίστα αγορών

Όροι και Προϋποθέσεις - MateMundo.gr

  1. Κανονισμοί - αυτοί οι Κανόνες και οι Κανονισμοί, οι οποίοι καθορίζουν τις αρχές για τη σύναψη συμφωνιών εξ αποστάσεως πωλήσεων μέσω του Διαδικτύου, τις αρχές για την εκτέλεση αυτών των συμφωνιών, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών να τη συμφωνία πώλησης εξ αποστάσεως και τις αρχές για τη διαδικασία καταγγελίας. Όσον αφορά τις υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά, οι Κανόνες και οι Κανονισμοί είναι αντίστοιχα οι κανόνες και οι κανονισμοί που αναφέρονται στο άρθρο 8 του νόμου περί ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
  2. Πελάτης - ένα φυσικό πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα, ένα νομικό πρόσωπο ή μια οργανική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, στο οποίο ο νόμος παρέχει δικαιοπρακτική ικανότητα, το οποίο συνάπτει συμφωνία πώλησης εξ αποστάσεως με τον πωλητή.
  3. Καταναλωτής - ένα φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί νομική συναλλαγή με τον έμπορο που δεν σχετίζεται άμεσα με την οικονομική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
  4. Μεμονωμένος Επιχειρηματίας - φυσικό πρόσωπο που συνάπτει Συμφωνία Πώλησης εξ Αποστάσεως που σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, όταν το περιεχόμενο της παρούσας Συμφωνίας υποδηλώνει ότι δεν είναι επαγγελματικής φύσης για αυτό το άτομο, ιδίως που προκύπτει από το αντικείμενο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, που διατίθεται βάσει των διατάξεων του Κεντρικού Μητρώου Επιχειρηματικής Δραστηριότητας και Πληροφοριών.
  5. Επιχειρηματίας - φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο και στην οποία ο νόμος παρέχει δικαιοπρακτική ικανότητα, ασκώντας στο όνομά του οικονομική ή επαγγελματική δραστηριότητα.
  6. Πωλητής:.
    Venusti sp. z o.o.,
    info@matemundo.gr,
    NIP 6121860348,
    REGON 366578876.
  7. Διεύθυνση έδρας πωλητή:.
    Ostrowskiego 9/508,
    53-238 Βρότσλαβ.
  8. Internet Shop - ο ιστότοπος που διαχειρίζεται ο Πωλητής, διαθέσιμος στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: https://www.matemundo. gr μέσω του οποίου ο Πελάτης μπορεί να λάβει πληροφορίες για τα Αγαθά και τη διαθεσιμότητά τους και να αγοράσει τα Αγαθά ή να παραγγείλει μια υπηρεσία.
  9. Συμφωνία πώλησης εξ αποστάσεως - μια συμφωνία για την πώληση Αγαθών/συμφωνία για την παροχή Ψηφιακής Υπηρεσίας ή Ψηφιακού Περιεχομένου (αν υπάρχει), που συνάπτεται μέσω του Ηλεκτρονικού καταστήματος.
  10. Εμπορεύματα - ένα κινητό αντικείμενο που μπορεί να αγοράσει ο Πελάτης από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  11. Ψηφιακή υπηρεσία - μια υπηρεσία που επιτρέπει στον καταναλωτή να:
    1. παραγωγή, επεξεργασία, αποθήκευση ή πρόσβαση σε δεδομένα σε ψηφιακή μορφή,
    2. κοινή χρήση δεδομένων σε ψηφιακή μορφή που έχουν μεταφορτωθεί ή δημιουργηθεί από τον Καταναλωτή ή άλλους χρήστες αυτής της υπηρεσίας,
    3. άλλες μορφές αλληλεπίδρασης μέσω δεδομένων.
  12. Ψηφιακό περιεχόμενο - δεδομένα που παράγονται και παρέχονται σε ψηφιακή μορφή.
  13. Πολιτική απορρήτου και cookies του Ηλεκτρονικού καταστήματος - ένα έγγραφο που ορίζει λεπτομερείς κανόνες για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και τη χρήση cookies. Η Πολιτική Απορρήτου και Cookies επισυνάπτεται ως Παράρτημα 3 στους Όρους και Προϋποθέσεις και είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https:/ /www.matemundo.gr/eng-privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Μόνιμο μέσο - σημαίνει υλικό ή εργαλείο που επιτρέπει στον Πελάτη ή στον Προμηθευτή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά στον Πελάτη ή στον Προμηθευτή με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι δυνατή η πρόσβαση στις πληροφορίες στο μέλλον για μια χρονική περίοδο κατάλληλη για τους σκοπούς για τους οποίους χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες και που επιτρέπει την αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών αμετάβλητες, ιδίως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
  15. Ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας - ηλεκτρονική διαδικασία παραγγελίας που διατίθεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή.
  16. Ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής - η ηλεκτρονική διαδικασία επιστροφών που διατίθεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή. διαθέσιμο στη διεύθυνση https://www.matemundo.gr/returns-open.php.
  17. Ηλεκτρονική φόρμα αξίωσης - η ηλεκτρονική διαδικασία αξίωσης που παρέχεται από τον Πωλητή για τον Αγοραστή. διαθέσιμο στη διεύθυνση https://www.matemundo.gr/rma-open.php.
  18. Αποστολή παραγγελίας - επικύρωση παραγγελίας κάνοντας κλικ στο κουμπί "" από τον Πελάτη, που αντιμετωπίζεται ως υποβολή από τον Πελάτη δεσμευτικής δήλωσης πρόθεσης για σύναψη συμφωνίας πώλησης εξ αποστάσεως με τον πωλητή .
  19. Λογαριασμός - ένα σύνολο δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και στο σύστημα ΤΠΕ του Πωλητή σχετικά με έναν δεδομένο Πελάτη και τις παραγγελίες που έγιναν από τον Πελάτη και Συμφωνίες πώλησης εξ αποστάσεως που έχουν συναφθεί από τον Πελάτη, με χρήση της οποίας ο Πελάτης μπορεί να κάνει παραγγελίες και σε εύθετο χρόνο - να ακυρώσει ή να επεξεργαστεί και να συνάψει Συμφωνίες Πωλήσεων εξ αποστάσεως.
  20. Γνώμη ή γνώμη χειρισμού παραγγελιών για μεμονωμένα Προϊόντα - υποκειμενικές δηλώσεις και βαθμολογίες που απονέμονται με τη μορφή αστεριών από το 1 έως το 5.
  21. Παραγγελία συνδρομής - μια παραγγελία που δημιουργείται αυτόματα ως μέρος μιας Συνδρομής.
  22. Συνδρομή - μια ηλεκτρονική υπηρεσία που επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία Παραγγελιών Συνδρομής για συγκεκριμένα Αγαθά, σύμφωνα με την επανάληψη που επιλέγει ο Πελάτης, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε ξεχωριστές παραγγελίες μέχρι να ολοκληρωθεί η Συνδρομή.
  23. Κυκλικές Πληρωμές - είναι πληρωμές που διαχειρίζεται η υπηρεσία πληρωμών IdoPay που παρέχεται από τον Χειριστή και εκτελούνται αυτόματα, σε συγκεκριμένους κύκλους, και χρησιμοποιούνται για την πληρωμή για Παραγγελίες Συνδρομής βάσει της συγκατάθεσης που δόθηκε από τον Αγοραστή στο την έναρξη της Συνδρομής (πάγια εντολή του Κατόχου Κάρτας).
  24. Χειριστής - IdoPayments sp. z o.o. με την έδρα της στη λεωφόρο Piastów 30, 71-064 Szczecin, εγγεγραμμένος στο Μητρώο Επιχειρηματιών που τηρείται από το Περιφερειακό Δικαστήριο του Szczecin-Centrum στο Szczecin, 13ο εμπορικό τμήμα του Εθνικού Δικαστηρίου με αριθμό 0000859711, RIP6251, NIP625ON: 387039893, με μετοχικό κεφάλαιο: 800.000,00 PLN. Διεύθυνση παράδοσης: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, που αναφέρεται επίσης ως: "IdoPayments" που είναι εθνικό ίδρυμα πληρωμών κατά την έννοια του άρθρου 2 παράγραφος 16 του νόμου για τις υπηρεσίες πληρωμών της 19ης Αυγούστου 2011 (Journal of Laws of 2020, σημείο 794 ως τροποποιήθηκε)[εφεξής: "PSA"].
  25. Κάρτα - μια κάρτα πληρωμής που εκδίδεται στο πλαίσιο των προγραμμάτων Visa ή International ή Mastercard International, η οποία είναι εξουσιοδοτημένη από τους κανονισμούς αυτών των συστημάτων να πραγματοποιεί συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία.

§ 2 Γενικές διατάξεις

  1. είδη και εύρος υπηρεσιών που παρέχονται με ηλεκτρονικά μέσα:
    1. σύναψη Συμφωνιών Πωλήσεων στο Διαδίκτυο - όσον αφορά τα αγαθά που πωλούνται στο Κατάστημα Διαδικτύου,
    2. αρχές εγγραφής και χρήσης ενός Λογαριασμού στο πλαίσιο του Internet Shop,
    3. προσθήκη απόψεων, σχολίων και αξιολογήσεων - ο Πελάτης μπορεί να προσθέσει γνώμη ή σχόλιο στην παραγγελία του,
    4. αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα οποία ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραλαβή μιας παραγγελίας, πιθανή παραλαβή πληρωμής, αποδοχή παραγγελίας για επεξεργασία.
  2. Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι δυνατή υπό την προϋπόθεση ότι το σύστημα υπολογιστή που χρησιμοποιεί ο Πελάτης πληροί τις ακόλουθες ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις:
    1. προγράμματα περιήγησης ιστού στην τρέχουσα έκδοση π.χ.:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. οποιοδήποτε πρόγραμμα για την προβολή αρχείων σε μορφή PDF.
  3. Το περιεχόμενο που βρίσκεται στις σελίδες του Internet Shop, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών των Αγαθών και των τιμών, αποτελούν πρόσκληση για σύναψη σύμβασης κατά την έννοια του άρθρου 71 του Αστικού Κώδικα.
  4. Ο Πωλητής θα κάνει διαθέσιμους αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις μαζί με τα Παραρτήματα μέσω συνδέσμου στην αρχική σελίδα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη σύναψη της συμφωνίας εξ αποστάσεως πώλησης. Ο Αγοραστής μπορεί να το κατεβάσει και να το εκτυπώσει.
  5. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια της μετάδοσης μηνυμάτων και δεδομένων σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το Ηλεκτρονικό Κατάστημα λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα κατάλληλα για τον βαθμό ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ιδίως μέτρα για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένων προσώπων από λήψη και τροποποίηση προσωπικών δεδομένων που διαβιβάζονται μέσω του Διαδικτύου.

§ 3 Παραγγελίες

  1. Η υποβολή παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να γίνει μέσω Λογαριασμού ή να επιλέξετε την επιλογή αγοράς χωρίς εγγραφή, οπότε δημιουργείται ένας εσωτερικός λογαριασμός, βάσει του οποίου ο Πελάτης μπορεί να δημιουργήσει Λογαριασμό. Ο εσωτερικός λογαριασμός διατηρείται μέχρι να διαγραφούν τα δεδομένα από το σύστημα ή να αποκλειστεί ο Λογαριασμός.
  2. Η αγορά πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας που διατίθεται στις σελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Η επιλογή των παραγγελθέντων προϊόντων γίνεται με την προσθήκη τους στο καλάθι. Η Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας προσδιορίζει, μεταξύ άλλων, ποια Προϊόντα, σε ποια τιμή και σε ποιες ποσότητες επιθυμεί να παραγγείλει ο Πελάτης στην τοποθεσία που έχει υποδείξει. Ο Πελάτης κάνει τα κατάλληλα τεχνικά βήματα με βάση τα μηνύματα που εμφανίζονται.
  3. Μόλις ο Πελάτης εισαγάγει όλα τα απαραίτητα δεδομένα, θα εμφανιστεί μια περίληψη της παραγγελίας που υποβλήθηκε. Η περίληψη της παραγγελίας θα περιέχει πληροφορίες σχετικά με: Τα στοιχεία ταυτότητας του πωλητή, το αντικείμενο της παραγγελίας, τη μονάδα και τη συνολική τιμή των παραγγελθέντων αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης και άλλων εξόδων, εάν υπάρχουν, τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής, τον επιλεγμένο τρόπο παράδοσης, τον χρόνο και κόστος παράδοσης.
  4. Εάν το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακών Υπηρεσιών που δεν αποθηκεύονται σε απτό μέσο ή υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά ή εξ αποστάσεως - ο Καταναλωτής στο πρόσθετο πλαίσιο ελέγχου που απαιτείται για την υποβολή της παραγγελίας και βρίσκεται στην Ηλεκτρονική Παραγγελία Το έντυπο δίνει την ακόλουθη συγκατάθεση: «Συμφωνώ για την παράδοση ψηφιακού περιεχομένου που δεν έχει εγγραφεί σε απτό μέσο ή για την έναρξη της υπηρεσίας πριν από τη λήξη 14 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης και αναγνωρίζω την απώλεια του δικαίωμα υπαναχώρησης». Ο πωλητής θα επιβεβαιώσει τη λήψη της προαναφερθείσας συγκατάθεσης μέσω email.
  5. Για να υποβάλετε μια παραγγελία, είναι απαραίτητο να προσκομίσετε στη Φόρμα Ηλεκτρονικής Παραγγελίας τα προσωπικά δεδομένα που επισημαίνονται ως υποχρεωτικά, να αποδεχτείτε το περιεχόμενο των Όρων και Προϋποθέσεων, να στείλετε την Παραγγελία πατώντας το κουμπί "".
    1. Η αποστολή ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας από τον Πελάτη συνιστά δεσμευτική δήλωση πρόθεσης για τη σύναψη Συμφωνίας Εξ Αποστάσεως Πώλησης, σύμφωνα με το περιεχόμενο αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων.
    2. Μια συμφωνία πώλησης εξ αποστάσεως θα θεωρείται ότι έχει συναφθεί τη στιγμή που ο Πωλητής αποδέχεται την Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας, η οποία επιβεβαιώνεται με την εμφάνιση ενός μηνύματος στον Αγοραστή που επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας και παρέχει τον αριθμό της.
    3. Μετά τη σύναψη συμφωνίας πώλησης εξ αποστάσεως, ο Πελάτης λαμβάνει μια επιβεβαίωση της παραγγελίας που υποβλήθηκε με τη μορφή e-mail, το οποίο περιλαμβάνει: επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας και τελική επιβεβαίωση όλων των σημαντικών στοιχείων της παραγγελίας και του γενικοί όροι της συναφθείσας συμφωνίας πώλησης εξ αποστάσεως (Όροι και Προϋποθέσεις του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των Συνημμένων Νο. 1 και 2), δεδομένα πωλητή, ευθύνη του πωλητή για την ποιότητα απόδοσης, σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει ο Πωλητής μετά την πώληση και τον τρόπο και τα αποτελέσματα της αποχώρησης από τη συμφωνία. Οδηγίες για τον τρόπο και τα αποτελέσματα της υπαναχώρησης από τη σύμβαση περιέχονται στο Παράρτημα 1.
    4. Μέχρι να ξεκινήσει ο Πωλητής την επεξεργασία της παραγγελίας:
      1. ο Πελάτης μπορεί να αλλάξει την παραγγελία του χρησιμοποιώντας την τεχνική λύση που είναι διαθέσιμη στη σελίδα Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας και να επαναλάβει ολόκληρη τη διαδρομή παραγγελίας. Η παραγγελία αλλάζει με την τοποθέτηση μιας νέας παραγγελίας που αντικαθιστά την προηγούμενη. Εναλλακτικά, η πληρωμή που έγινε από τον Πελάτη πιστώνεται στη νέα παραγγελία και, σε περίπτωση υπερπληρωμής, επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο έγινε η πληρωμή.
      2. Ο Πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του επιλέγοντας την επιλογή "ακύρωση παραγγελίας" που είναι διαθέσιμη στη σελίδα Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας.
    5. Εάν ο Πελάτης ακυρώσει την παραγγελία, ο Πωλητής θα επιστρέψει την πληρωμή που έλαβε εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η πληρωμή θα επιστραφεί χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιεί ο Πελάτης.
    6. Ο χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι μεταξύ 1 και 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

§ 4 Πληρωμή

  1. Το Online Shop προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής με τη μορφή προπληρωμής, . Η επιλογή αναβολής πληρωμής είναι δυνατή σε περιπτώσεις που συμφωνούνται μεμονωμένα με τον Πωλητή.
  2. Η πληρωμή για τα αγαθά μπορεί να γίνει με τη μέθοδο που επιλέχθηκε κατά τη στιγμή της παραγγελίας στην Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας.
  3. οι τρέχουσες διαθέσιμες μέθοδοι προπληρωμένης πληρωμής στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση https://www.matemundo.gr/eng- πληρωμές.html.

§ 5 Παράδοση

  1. Στην Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιλέξει τον τρόπο παράδοσης σημειώνοντας την επιλογή που έγινε.
  2. Σε περίπτωση που τα Αγαθά δεν συλλεχθούν από τον Πελάτη, με αποτέλεσμα την επιστροφή των Αγαθών στον Πωλητή - ο Πωλητής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, αφού καλέσει τον Πελάτη σε ένα e-mail που θα δοθεί στη διαδικασία αγοράς για την εκτέλεση της σύμβασης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση πραγματοποιείται με δήλωση στον Πελάτη με τη μορφή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  3. Στην περίπτωση που αναφέρεται στο σημείο 2, ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει αμέσως στον Πελάτη την πληρωμή που έλαβε για τα Αγαθά που αγόρασε ο Πελάτης.
  4. Οι επί του παρόντος διαθέσιμες μέθοδοι παράδοσης στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση https://www.matemundo.gr/eng-delivery .html.

§ 6 Υπαναχώρηση από τη σύμβαση - ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής

  1. Ένας καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως μπορεί, εντός 14 ημερών, να υπαναχωρήσει από αυτήν χωρίς να αναφέρει κανέναν λόγο. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως - η σύμβαση θα θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.
  2. Ο μεμονωμένος Επιχειρηματίας έχει επίσης το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με τους όρους των παραγράφων 6 και 7 του παρόντος. Στο βαθμό που στις παραγράφους 6 και 7 των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων αναφέρεται ο Καταναλωτής, εννοείται επίσης ότι σημαίνει τον Ατομικό Επιχειρηματία.
  3. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση - ο Καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των Αγαθών.
  4. Η δήλωση του Καταναλωτή πρέπει να εκφράζει σαφώς τη βούλησή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, ιδίως ο Καταναλωτής μπορεί:
    1. χρησιμοποιήστε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού καταστήματος: https://www.matemundo.gr/returns -open.php.
    2. υποχωρήστε από τη σύμβαση χρησιμοποιώντας το έντυπο υπαναχώρησης που επισυνάπτεται ως Παράρτημα 2 - αποστέλλοντάς το στην εγγεγραμμένη διεύθυνση του Πωλητή.
    3. Ο Πωλητής θα επιβεβαιώσει αμέσως σε σταθερό μέσο το γεγονός της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση που υποβλήθηκε με τον τρόπο που αναφέρεται στις υποενότητες 1 και 2.
  5. Η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας.
  6. Η περίοδος υπαναχώρησης από τη σύμβαση αρχίζει:
    1. για μια σύμβαση κατά την εκτέλεση της οποίας ο Πωλητής παραδίδει τα Αγαθά, υποχρεωμένος να μεταβιβάσει την ιδιοκτησία τους - από την κατοχή των Αγαθών από τον Καταναλωτή ή τρίτο μέρος εκτός από τον μεταφορέα που υποδεικνύεται από τον Καταναλωτή, και στην περίπτωση σύμβασης που:
      1. περιλαμβάνει πολλά είδη τα οποία παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή τμηματικά - από την κατάληψη του τελευταίου αντικειμένου, παρτίδας ή τμήματος.
      2. αποτελείται από την τακτική παράδοση αγαθών για καθορισμένο χρονικό διάστημα - από την κατοχή του πρώτου αντικειμένου.
    2. για άλλες συμβάσεις - από την ημέρα σύναψης της σύμβασης.
  7. Το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση (Παράρτημα Αρ. 2 του παρόντος Κανονισμού) και πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης (Παράρτημα Αρ. 1 του παρόντος Κανονισμού) παρέχονται σε ηλεκτρονική μορφή.
  8. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Συμφωνία για την παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, ο Πωλητής μπορεί να εμποδίσει τον Καταναλωτή από την περαιτέρω χρήση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας, ιδίως αποτρέποντας την πρόσβαση του Καταναλωτή στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή Ψηφιακή υπηρεσία.
  9. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Συμφωνία για την παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, ο Καταναλωτής θα σταματήσει να χρησιμοποιεί αυτό το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία και να το διαθέσει σε τρίτους.
  10. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως δεν ισχύει για τις συμβάσεις που αναφέρονται στο άρθρο 38 του νόμου της 30.05.2014. (Εφημερίδα Νόμων 2019, σημείο 134) για τα δικαιώματα των καταναλωτών, μεταξύ άλλων Συμβόλαια:
    1. για την παροχή υπηρεσιών για τις οποίες ο Καταναλωτής υποχρεούται να καταβάλει το τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει εκτελέσει πλήρως την υπηρεσία με τη ρητή και προηγούμενη συγκατάθεση του Καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της απόδοσης ότι μετά την απόδοση του Πωλητή θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και το έχει αναγνωρίσει.
    2. στην οποία η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς που δεν είναι υπό τον έλεγχο του εμπόρου και οι οποίες ενδέχεται να προκύψουν πριν από το τέλος της περιόδου υπαναχώρησης,
    3. του οποίου το αντικείμενο απόδοσης είναι ένα αντικείμενο που δεν είναι προκατασκευασμένο, δεν παράγεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή δεν προορίζεται να καλύψει τις ατομικές ανάγκες του καταναλωτή.
    4. του οποίου το αντικείμενο απόδοσης είναι ένα αντικείμενο που παρέχεται σε σφραγισμένη συσκευασία η οποία, αφού ανοιχτεί, δεν μπορεί να επιστραφεί για λόγους υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση.
    5. για την παροχή ηχογραφήσεων ή οπτικών ηχογραφήσεων ή προγραμμάτων υπολογιστή που παρέχονται σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η συσκευασία ανοιχτεί μετά την παράδοση,
    6. η παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο για το οποίο ο Καταναλωτής είναι υπόχρεος να πληρώσει το τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει ξεκινήσει την απόδοση με τη ρητή και προηγούμενη συγκατάθεση του Καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της απόδοση ότι μετά την απόδοση του Πωλητή ο Καταναλωτής θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και το έχει αναγνωρίσει αυτό,
    7. το θέμα του οποίου είναι ένα ευπαθές είδος ή ένα αντικείμενο που έχει μικρή διάρκεια ζωής και στο οποίο το αντικείμενο της παράστασης είναι αντικείμενα που, από τη φύση τους, είναι αδιαχώριστα από άλλα αντικείμενα μετά την παράδοση.
    8. για την προμήθεια εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τη σύμβαση συνδρομής,
    9. ολοκληρώθηκε με δημόσια δημοπρασία,
    10. για την παροχή καταλυμάτων εκτός από οικιστικούς σκοπούς, μεταφορά εμπορευμάτων, ενοικίαση αυτοκινήτου, τροφοδοσία, υπηρεσίες που σχετίζονται με αναψυχή, ψυχαγωγία, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, εάν η σύμβαση προσδιορίζει την ημέρα ή την περίοδο παροχής της υπηρεσίας.
    11. όπου το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι αλκοολούχα ποτά, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η αξία των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά στις οποίες ο έμπορος δεν έχει κανέναν έλεγχο·

§ 7 Συνέπειες της υπαναχώρησης από τη σύμβαση

  1. Ο Πωλητής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης της ειδοποίησης απόσυρσης από τη Συμφωνία για την πώληση ενός αντικειμένου, θα επιστρέψει στον Καταναλωτή όλες τις πληρωμές που έγιναν από τον Καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης, που αντιστοιχούν στην φθηνότερος τρόπος παράδοσης που προσφέρεται από τον πωλητή.
    1. Η επιστροφή των πληρωμών θα γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιείται από τον Καταναλωτή.
    2. Εάν ο Καταναλωτής για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης - χρησιμοποιήσει την Ηλεκτρονική Φόρμα Επιστροφής - τα χρήματα θα επιστραφούν με την επιλεγμένη μέθοδο και στον τραπεζικό λογαριασμό που παρέχεται από τον Καταναλωτή.
    3. Εάν ο Πωλητής δεν έχει προσφερθεί να παραλάβει τα Αγαθά από τον ίδιο τον Καταναλωτή, ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή της πληρωμής που έλαβε από τον Καταναλωτή έως ότου παραλάβει τα Αγαθά πίσω ή ο Καταναλωτής παράσχει απόδειξη της επιστροφής τους, όποιο και αν συμβεί πρώτα.
  2. Ο Πωλητής μπορεί να προσφέρει στον Καταναλωτή να παραλάβει τα Αγαθά από τον ίδιο τον Καταναλωτή. Ωστόσο, εάν ο Πωλητής δεν έχει κάνει μια τέτοια προσφορά - ο Καταναλωτής θα πρέπει να επιστρέψει το πράγμα στον Πωλητή (ή σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Πωλητή να το παραλάβει) αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποχώρησε από το σύμβαση. Για να τηρηθεί η προθεσμία αρκεί να επιστρέψετε το προϊόν πριν τη λήξη του. Τα αγαθά που επιστρέφει ο Καταναλωτής θα πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση της έδρας του πωλητή.
  3. Ο Καταναλωτής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των Αγαθών που προκύπτει από τη χρήση τους πέραν του αναγκαίου για την εξακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των Αγαθών.
  4. Ο Καταναλωτής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εάν το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή η Ψηφιακή Υπηρεσία παρέχεται με αντάλλαγμα την πληρωμή μιας τιμής και η έλλειψη συμμόρφωσης του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη σύμβαση είναι ασήμαντη.
  5. Ο Πωλητής μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του υλικού μέσου στο οποίο έχει προμηθεύσει το Ψηφιακό Περιεχόμενο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης από τον Καταναλωτή. Ο Καταναλωτής θα επιστρέψει το μέσο αμέσως και με έξοδα του Πωλητή.
  6. Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει την τιμή μόνο στο τμήμα που αντιστοιχεί στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία που δεν συμμορφώνεται με τη σύμβαση και το Ψηφιακό περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία, η υποχρέωση παροχής που έχει πέσει λόγω υπαναχώρησης από την σύμβαση.

§ 8 Παράπονο

  1. Μπορεί να υποβληθεί παράπονο για ελάττωμα των Αγαθών ή μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη συναφθείσα σύμβαση εξ αποστάσεως πώλησης:
    1. μέσω της Ηλεκτρονικής Φόρμας Παραπόνων,
    2. εγγράφως στη διεύθυνση της έδρας του Πωλητή ή μέσω e-mail στο info@matemundo.gr.
  2. Στην ειδοποίηση, είναι απαραίτητο να προσδιορίσετε ένα ελάττωμα το οποίο, κατά τη γνώμη του Αγοραστή, έχουν τα Αγαθά, αξιώσεις κατά του Πωλητή και, εάν είναι δυνατόν, να τεκμηριώσετε το εν λόγω ελάττωμα και να προσκομίσετε απόδειξη αγοράς των Αγαθών στο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Ο Πωλητής θα απαντήσει στο παράπονο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Εάν δεν απαντήσει εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας, θεωρείται ότι έχει αναγνωρίσει την καταγγελία. Η απάντηση στο παράπονο θα παρέχεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή εγγράφως ή σε σταθερό μέσο.
  3. Τα βήματα που πρέπει να λάβει ο Αγοραστής για την υποβολή καταγγελίας, συμπεριλαμβανομένης της μεθόδου παράδοσης των υπό καταγγελία Αγαθών στον Πωλητή, αναφέρονται σε διάφορα στάδια στην Ηλεκτρονική Φόρμα Παραπόνων.
  4. Σε περίπτωση που ο Πωλητής θεωρεί το παράπονο δικαιολογημένο: τα έξοδα αντικατάστασης, επισκευής, συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής που σχετίζεται με το παράπονο των Αγαθών, βαρύνουν τον Πωλητή.
  5. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Καταναλωτή, καθώς και έναντι του Μεμονωμένου Επιχειρηματία, για τη μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως σύμφωνα με τις αρχές που απορρέουν από τον Νόμο της 30.05.2014 για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών.
    1. Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση πώλησης που συνήφθη εξ αποστάσεως κατά τη στιγμή της παράδοσής του και αποκαλύφθηκε εντός δύο ετών από εκείνη τη στιγμή, εκτός εάν ο χρόνος χρησιμότητας των Αγαθών καθορίζεται από την Ο πωλητής είναι μεγαλύτερος.
    2. Ο Πωλητής θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει τα Αγαθά εντός 14 ημερών από την παραλαβή του παραπόνου. Τα έξοδα επισκευής ή αντικατάστασης, συμπεριλαμβανομένων ιδίως των εξόδων αποστολής, μεταφοράς, εργασίας και υλικών, βαρύνουν τον Πωλητή.
    3. Ο Καταναλωτής θα καταστήσει τα Αγαθά που υπόκεινται σε επισκευή ή αντικατάσταση διαθέσιμα στον Πωλητή. Ο Πωλητής θα παραλάβει τα Αγαθά με δικά του έξοδα. 6.
  6. Ο Πωλητής θα παραδώσει τα Αγαθά χωρίς ελαττώματα και θα είναι υπεύθυνος έναντι του Επιχειρηματία για ελαττώματα των αγορασθέντων Αγαθών σύμφωνα με τους όρους του Αστικού Κώδικα.
  7. Η παράδοση Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας στον Καταναλωτή ή τον Ατομικό Επιχειρηματία θα γίνεται σύμφωνα με τις αρχές που απορρέουν από τον Νόμο της 30.05.2014 για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών.
    1. Το Ψηφιακό Περιεχόμενο θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή τα μέσα που επιτρέπουν την πρόσβαση στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή τη λήψη του Ψηφιακού Περιεχομένου έχουν διατεθεί στον Καταναλωτή ή σε φυσική ή εικονική συσκευή που ο καταναλωτής έχει επιλέξει ανεξάρτητα για αυτόν τον σκοπό ή όταν ο Καταναλωτής ή μια τέτοια συσκευή έχει πρόσβαση σε αυτήν.
    2. Το Ψηφιακό Περιεχόμενο θα θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν ο Καταναλωτής ή η φυσική ή εικονική συσκευή που ο Καταναλωτής έχει επιλέξει ανεξάρτητα για αυτόν τον σκοπό έχει πρόσβαση σε αυτό.
    3. Ο Πωλητής θα φέρει το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία σε συμμόρφωση με τη σύμβαση εντός 21 ημερών από τη στιγμή που ο Πωλητής ενημερωθεί από τον Καταναλωτή για τη μη συμμόρφωση με τη σύμβαση και χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τον καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση τους και τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιούνται. Τα έξοδα για τη συμμόρφωση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη Σύμβαση βαρύνουν τον Πωλητή.

§ 9 Γνώμες

  1. Μια γνώμη σχετικά με τον χειρισμό μιας παραγγελίας ή μια γνώμη για ένα προϊόν μπορεί να υποβληθεί κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα κάνοντας κλικ στη διεπαφή δίπλα στο Προϊόν ή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο που παρέχεται στο email. Η προσθήκη γνωμοδότησης είναι εθελοντική και δωρεάν. Ο πελάτης μπορεί να τοποθετήσει μόνο μία Αξιολόγηση σε μια παραγγελία. 2.
  2. Στις αξιολογήσεις, ο πελάτης μπορεί να ορίσει μια βαθμολογία με αστέρι από το 1 έως το 5 και να προσθέσει ένα λεκτικό σχόλιο που περιορίζεται στους 65535 χαρακτήρες.
  3. Οι αξιολογήσεις αποθηκεύονται και εμφανίζονται δημόσια στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και στους ιστότοπους https://zaufaneopinie.idosell.com και https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Ο πωλητής επαληθεύει τις απόψεις χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία αγοράς των εν λόγω Αγαθών. Γνώμη που υποβάλλεται από άτομο που χρησιμοποιεί τη διεύθυνση e-mail που χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία αγοράς - επισημαίνεται στον ιστότοπο του Καταστήματος με το σχόλιο "άποψη επιβεβαιωμένη με αγορά". Οποιαδήποτε άλλη Γνώμη επισημαίνεται ως "άποψη που δεν επιβεβαιώνεται από αγορά".
  5. Ο πωλητής μπορεί να δημοσιεύσει απόψεις για ένα συγκεκριμένο Εμπορεύμα από τα άλλα διαδικτυακά του Καταστήματα.
  6. Ο πωλητής δεν θα αλλάξει τις απόψεις όσον αφορά το περιεχόμενό τους ή τα αστέρια που απονέμονται.
  7. Ο αγοραστής είναι αποκλειστικά και μόνο υπεύθυνος για το περιεχόμενο της γνώμης. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει μια γνώμη σύμφωνα με τους όρους του νόμου και αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις.
  8. Απαγορεύεται η υποβολή στοιχείων που είναι αναληθή, παραπλανητικά, χυδαία, επιθετικά, προσβλητικά ή προδήλως ανήθικα. Επίσης, είναι απαράδεκτο να ανεβάζετε περιεχόμενο που είναι παράνομο, παραβιάζει δικαιώματα τρίτων ή συνιστά πράξη αθέμιτου ανταγωνισμού. 9.
  9. Ο Πελάτης δεσμεύεται να μην τοποθετήσει περιεχόμενο που περιέχει συνδέσμους προς εξωτερικούς ιστότοπους, είναι διαφημιστικού ή διαφημιστικού χαρακτήρα ή περιέχει προσωπικά δεδομένα τρίτων.
  10. Το περιεχόμενο της αξιολόγησης ενδέχεται να αποκρύπτεται από άλλους χρήστες του Καταστήματος κατόπιν ρητής αίτησης του Πελάτη, αλλά η βαθμολογία με αστέρια που απονέμεται θα συμπεριληφθεί στη συνολική βαθμολογία του Καταστήματος και των Εμπορευμάτων.

§ 10 Πνευματική ιδιοκτησία

  1. Ο Πελάτης δηλώνει ότι δεν δικαιούται κανένα δικαίωμα, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών δικαιωμάτων ή των συγγενικών δικαιωμάτων για τις αξιολογήσεις και τις δηλώσεις που δημοσιεύονται από αυτόν, εκτός από το δικαίωμα χρήσης του Ηλεκτρονικού καταστήματος με τον τρόπο που καθορίζεται στους Όρους και Συνθήκες. Ο Πελάτης δεν δικαιούται κανένα δικαίωμα εγγραφής, αναπαραγωγής, διάθεσης, δημοσιοποίησης ή διάδοσης του περιεχομένου, εκτός εάν ένα τέτοιο δικαίωμα προκύπτει από τις διατάξεις του νόμου ή τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
  2. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να παρέμβει με οποιονδήποτε τρόπο στο περιεχόμενο, ιδίως στο περιεχόμενο, τη δομή, τη μορφή, τα γραφικά, τον μηχανισμό λειτουργίας ή άλλα στοιχεία του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
  3. Με την τοποθέτηση απόψεων στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, τα οποία αποτελούν έργα κατά την έννοια του Νόμου της 4.2.1994 για τα πνευματικά δικαιώματα και τα συγγενικά δικαιώματα - ο Πελάτης χορηγεί στον Πωλητή μια μη αποκλειστική και δωρεάν άδεια, απεριόριστη από άποψη χρόνου και επικράτειας , να χρησιμοποιήσει αυτά τα έργα από τον Πωλητή, μαζί με το δικαίωμα χορήγησης δευτερεύουσας άδειας, η οποία περιλαμβάνει τη διάθεση του έργου στο κοινό με τέτοιο τρόπο ώστε ο καθένας να μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτό σε τόπο και χρόνο που επιλέγει ξεχωριστά ( το Διαδίκτυο). Η άδεια χορηγείται για όλα τα πεδία εκμετάλλευσης που είναι γνωστά κατά το χρόνο χορήγησής της, και ιδίως τα ακόλουθα πεδία εκμετάλλευσης:
    1. στον τομέα της ηχογράφησης και του πολλαπλασιασμού του έργου με οποιαδήποτε τεχνική - ιδιαίτερα με εκτύπωση, αναπαραγωγή, μαγνητική εγγραφή, ψηφιακή τεχνική, δηλαδή με χρήση οποιασδήποτε τεχνικής σε οποιοδήποτε οπτικοακουστικό ή οπτικό φορέα, ιδίως σε οπτικοακουστικούς δίσκους, CD, υπολογιστή δίσκος, σε δίκτυο πολυμέσων, συμπεριλαμβανομένου του Διαδικτύου και σχετικών υπηρεσιών on-line και πολλαπλασιασμός, εγγραφή, χρήση στο Διαδίκτυο, διαφήμιση, πολλαπλασιασμός της εγγραφής σε ηλεκτρονική μορφή στη μνήμη του υπολογιστή και σε εσωτερικά και εξωτερικά δίκτυα,
    2. χρήση του συνόλου ή τμημάτων ή οποιωνδήποτε στοιχείων του έργου, με δυνατότητα πραγματοποίησης τροποποιήσεων που προκύπτουν από τη φύση του συγκεκριμένου διαδικτυακού μέσου - σε όλες τις δημοσιεύσεις, ειδικά διαδικτυακές, ψηφιακές, ενημερωτικά δελτία και πληροφορίες, μόνες ή σε συνδυασμό με άλλα έργα ή αποσπάσματα έργων· χρήση εν όλω ή αποσπασματικά για σκοπούς προώθησης και διαφήμισης, ιδίως με τη μορφή οπτικοακουστικών, ακουστικών διαφημίσεων και διαφημίσεων μέσων.
    3. στο πλαίσιο της εμπορίας του πρωτοτύπου ή των αντιγράφων στα οποία έχει καθοριστεί το έργο - μάρκετινγκ, δανεισμός, μίσθωση του πρωτοτύπου ή αντίγραφα,
    4. στο πλαίσιο της διάδοσης του έργου με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που καθορίζεται παραπάνω - δημόσια παράσταση, έκθεση, προβολή, αναπαραγωγή, καθώς και μετάδοση και αναμετάδοση, καθώς και διάθεση του έργου στο κοινό με τρόπο επιτρέποντας σε όλους να έχουν πρόσβαση σε αυτό σε ένα μέρος και σε μια ώρα που έχουν επιλέξει,
    5. χρήση έργων για σκοπούς προώθησης και μάρκετινγκ,
  4. η διαγραφή του Λογαριασμού από τον Πελάτη ή μιας γνώμης σύμφωνα με την ενότητα 9, στοιχείο 8 δεν επηρεάζει την ισχύ της προαναφερθείσας άδειας.

§ 11. Κανόνες πώλησης στο μοντέλο συνδρομής.

  1. Η ηλεκτρονική υπηρεσία με τη μορφή Συνδρομής μπορεί να παρέχεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή.
  2. η χρήση της Συνδρομής επιτρέπει την κυκλική παράδοση των επιλεγμένων Αγαθών, σε χρονικά διαστήματα που υποδεικνύονται από τον Πελάτη, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε μεταγενέστερες παραγγελίες μέχρι να ολοκληρωθεί η Συνδρομή. Η πληρωμή για τη Συνδρομή γίνεται αποκλειστικά με χρήση του μηχανισμού κυκλικής πληρωμής και μόνο μέσω μίας Κάρτας.
  3. Η απεγγραφή μιας Κάρτας από μια Συνδρομή θα τερματίσει τη Συνδρομή.
  4. Οι συναλλαγές υπό Επαναλαμβανόμενες Πληρωμές θα διεκπεραιώνονται μόνο κατόπιν προηγούμενης εγγραφής του Κατόχου Κάρτας στον Χειριστή (ή στην οντότητα μέσω της οποίας ο Χειριστής χειρίζεται τις Συναλλαγές). Η εγγραφή θα γίνει για να επιβεβαιωθεί ότι ο Πελάτης που παραγγέλνει την Κυκλική Πληρωμή είναι ο νόμιμος κάτοχος της Κάρτας που θα χρεωθεί. Πριν από την εγγραφή της Κάρτας στον ιστότοπο της Συναλλαγής, ο Πελάτης υποχρεούται να δώσει τη συγκατάθεσή του να χρεώνεται τακτικά με την έναρξη της υπηρεσίας Κυκλικής Πληρωμής. Η συγκατάθεση αποθηκεύεται στην υπηρεσία του Χειριστή.
  5. Ο Πελάτης δημιουργεί μια Συνδρομή επιλέγοντας αυτήν τη μορφή αγοράς στην Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας. Μια επιβεβαίωση της δημιουργίας της Συνδρομής αποστέλλεται αμέσως στη διεύθυνση e-mail του Αγοραστή που υποδεικνύεται όταν γίνεται η πρώτη Παραγγελία Συνδρομής.
  6. Ο Πελάτης θα διαχειρίζεται τη Συνδρομή μέσω του Λογαριασμού σύμφωνα με τις διαθέσιμες επιλογές.
  7. Η συνδρομή είναι για αόριστο χρονικό διάστημα.
  8. Ο Πελάτης μπορεί να τερματίσει τη Συνδρομή ανά πάσα στιγμή. Ο τερματισμός της Συνδρομής από τον Πελάτη ισοδυναμεί με ανάκληση της συγκατάθεσης για επακόλουθες χρεώσεις για Επαναλαμβανόμενες Πληρωμές. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα δημιουργηθεί άλλη Εντολή Συνδρομής. Εάν ο τερματισμός της Συνδρομής συμβεί μετά την ημερομηνία που αναφέρεται στο email που αναφέρεται στην ενότητα 11, η τρέχουσα Εντολή Συνδρομής θα είναι η τελευταία που θα δημιουργηθεί.
    ένα). Ο τερματισμός της Συνδρομής θα πραγματοποιηθεί με τον Αγοραστή να επιλέξει την επιλογή "Τερματισμός Συνδρομής" στις ρυθμίσεις για τη σχετική Συνδρομή, οι οποίες είναι διαθέσιμες όταν ο Πελάτης συνδεθεί από τον Λογαριασμό του.
    σι). Ο Αγοραστής μπορεί επίσης να τερματίσει τη Συνδρομή στέλνοντας email στο προσωπικό του καταστήματος info@matemundo.gr.
  9. Ο Έμπορος έχει το δικαίωμα να τερματίσει τη Συνδρομή, για το οποίο ο Έμπορος θα ενημερώσει τον Αγοραστή μέσω e-mail ή τηλεφωνικής επικοινωνίας τουλάχιστον 7 ημέρες νωρίτερα. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα ληφθεί πίστωση από την Κάρτα και δεν θα δημιουργηθούν περαιτέρω Παραγγελίες Συνδρομής.
  10. Ο Πωλητής δικαιούται να αλλάξει τις τιμές των Αγαθών κατά τη διάρκεια της Συνδρομής, για τις οποίες ο Αγοραστής θα ενημερώνεται στην αλληλογραφία μέσω email που αναφέρεται στην ρήτρα . 11.
  11. Ο Πωλητής θα στείλει στον Αγοραστή ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τη δημιουργία της Εντολής Συνδρομής με το θέμα, την ποσότητα, την τιμή (συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής τιμής εάν υπάρχει), την ημερομηνία εκτέλεσης και την ημερομηνία της προγραμματισμένης απόσυρσης κεφαλαίων από το Κάρτα - το αργότερο 3 ημέρες πριν από την ανάληψη κεφαλαίων από την Κάρτα. Επιπλέον, ο Πωλητής ενημερώνει τον Αγοραστή για τη δυνατότητα τερματισμού της Συνδρομής επισυνάπτοντας έναν σύνδεσμο που οδηγεί στις ρυθμίσεις που επιτρέπουν τον τερματισμό μιας δεδομένης Συνδρομής από το επίπεδο του Λογαριασμού Πελάτη και την ημερομηνία μέχρι την οποία θα τεθεί σε ισχύ. Εάν η Συνδρομή τερματιστεί μετά την ημερομηνία που αναφέρεται στο email - ο τερματισμός θα ισχύει για επόμενες Παραγγελίες Συνδρομής. Αυτό σημαίνει ότι η Συνδρομή θα τερματιστεί, αλλά η τρέχουσα Εντολή Συνδρομής θα είναι η τελευταία που θα εκπληρωθεί.
  12. Εάν μια προσπάθεια χρέωσης της Κάρτας αποτύχει, ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί μέσω e-mail ότι η πληρωμή δεν μπορεί να εισπραχθεί. Πιθανοί λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χρεώσετε την πληρωμή είναι: έλλειψη χρημάτων στην Κάρτα, λήξη της Κάρτας ή τεχνικά προβλήματα.
  13. Η λήξη της Κάρτας που σχετίζεται με τη Συνδρομή ή η αδυναμία εξουσιοδότησης εντολής πληρωμής για άλλους λόγους θα έχει ως αποτέλεσμα τον τερματισμό της Συνδρομής.
  14. Η παραγγελία συνδρομής θα υποβληθεί σε επεξεργασία μόνο μετά την επιτυχή χρέωση της Κάρτας.
  15. Η καταγγελία της Συνδρομής συνεπάγεται την άμεση καταγγελία της σύμβασης για την πώληση των Αγαθών.

§ 12 Τελικές διατάξεις

  1. Οι παρόντες Όροι Χρήσης ισχύουν από 01.01.2014.
  2. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από τις διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων τροποποιηθεί ή ακυρωθεί με απόφαση αρμόδιας αρχής ή δικαστηρίου, οι υπόλοιπες διατάξεις θα παραμείνουν σε ισχύ και θα είναι δεσμευτικές για τον Πωλητή και τον Πελάτη.
  3. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις. Τυχόν συμφωνίες που έχουν συναφθεί πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων κανονισμών θα εφαρμοστούν με βάση τους κανονισμούς που ίσχυαν την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας.
  4. Το εφαρμοστέο δίκαιο για την επίλυση τυχόν διαφορών που σχετίζονται με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις θα είναι το πολωνικό δίκαιο. Οι διαφορές αυτές θα επιλύονται από το κατά τόπο αρμόδιο κοινό δικαστήριο. Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί επίσης να κάνει χρήση εξωδικαστικών τρόπων χειρισμού παραπόνων και διεκδίκησης αξιώσεων. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τους εξωδικαστικούς τρόπους αντιμετώπισης καταγγελιών και διεκδίκησης αξιώσεων διατίθενται στον ιστότοπο του Γραφείου Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτή στη διεύθυνση: www.uokik.gov.pl. Ταυτόχρονα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι αναφερόμενες διαδικασίες είναι εθελοντικού χαρακτήρα και πρέπει να συμφωνήσουν και τα δύο μέρη.
  5. Σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. http://ec.europa.eu/consumers/odr. Η πλατφόρμα ODR είναι ένας ενιαίος ιστότοπος για καταναλωτές και εμπόρους που αναζητούν εξωδικαστική επίλυση διαφοράς σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που προκύπτουν από μια ηλεκτρονική σύμβαση πώλησης ή παροχής υπηρεσιών.

§ 13. Παράρτημα 1 - Πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

  1. Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις για τον Καταναλωτή και τον Ατομικό Επιχειρηματία.
    Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να αναφέρετε κανένα λόγο. Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει μετά από 14 ημέρες:
    1. σε περίπτωση σύμβασης πώλησης, από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε τα εμπορεύματα στην κατοχή σας ή κατά την οποία τρίτο μέρος εκτός από τον μεταφορέα και υποδεικνύεται από εσάς, παίρνει την κατοχή των αγαθών·
    2. σε περίπτωση σύμβασης που περιλαμβάνει την υποχρέωση μεταβίβασης της κυριότητας πολλών αντικειμένων που παραδίδονται χωριστά από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κατοχή του τελευταίου αντικειμένου ή κατά την οποία τρίτο μέρος εκτός του μεταφορέα και υποδεικνύεται από αποκτάτε την κατοχή του τελευταίου αντικειμένου;
    3. σε περίπτωση σύμβασης που προβλέπει μεταβίβαση της κυριότητας αντικειμένων που παραδίδονται σε δόσεις ή μέρη από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κατοχή της τελευταίας δόσης ή μέρους ή κατά την οποία τρίτο μέρος εκτός του μεταφορέα και αναφέρεται από εσάς αποκτά την κατοχή της τελευταίας δόσης ή μέρους;
    4. σε περίπτωση συμβάσεων τακτικής παράδοσης αγαθών, για καθορισμένο χρονικό διάστημα από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κατοχή του πρώτου αγαθού ή κατά την οποία τρίτο μέρος εκτός του μεταφορέα και υποδεικνύεται από εσάς αποκτά την κατοχή του πρώτο καλό;
    5. σε περίπτωση συμβάσεων για την παροχή υπηρεσιών ή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε απτό μέσο από την ημέρα σύναψης της σύμβασης.
  2. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να μας ενημερώσετε, δηλαδή: Venusti sp. z o.o., Ostrowskiego 9/508, 53-238 Wrocław, τηλ , info@matemundo.gr της απόφασής σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια σαφή δήλωση (για παράδειγμα, μια επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, φαξ ή e-mail).
  3. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα φόρμας υπαναχώρησης, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
  4. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε την Ηλεκτρονική Φόρμα Επιστροφών που διατίθεται στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού καταστήματος: https://www.matemundo .gr/returns-open.php. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν την επιλογή, θα σας στείλουμε μια επιβεβαίωση παραλαβής της ειδοποίησης απόσυρσής σας σε ένα ανθεκτικό μέσο χωρίς καθυστέρηση.
  5. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης.
  6. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης των αγαθών (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή σας για έναν τύπο παράδοσης διαφορετικό από ο φθηνότερος τύπος τυπικής παράδοσης που προσφέρουμε), χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση. Θα επιστρέψουμε την πληρωμή χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά.
  7. Σε περίπτωση συμβάσεων που αφορούν τη μεταβίβαση της κυριότητας ενός αντικειμένου όπου δεν έχουμε προσφερθεί να παραλάβουμε το αντικείμενο σε περίπτωση απόσυρσης - θα παρακρατήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρι να λάβουμε το αντικείμενο ή μέχρι να μας παράσχετε απόδειξη την επιστροφή του, όποιο συμβάν συμβεί πρώτο.
  8. Στείλτε το επιστρεφόμενο αντικείμενο πίσω στη διεύθυνση: Venusti sp. z o.o., Ostrowskiego 9/508, 53-238 Wrocław αμέσως και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την υπαναχώρησή σας από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εάν στείλετε πίσω το προϊόν πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Θα πρέπει να επιβαρυνθείτε με τα άμεσα έξοδα για την επιστροφή του αντικειμένου.
  9. λόγω του βάρους και των διαστάσεων των Αγαθών, σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση - η επιστροφή των Αγαθών ενδέχεται να συνεπάγεται υψηλότερο κόστος από την κανονική ταχυδρομική παράδοση. Εάν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες εταιρειών ταχυμεταφορών, μπορεί να χρειαστεί να στείλετε την αποστολή σε παλέτα, η οποία είναι πιο ακριβή από την απλή ταχυδρομική παράδοση.

§ 14. Παράρτημα 2 - Υπόδειγμα φόρμας απόσυρσης

pixel